Логистика жаңалықтары

Қазақстандық автотасымалдаушылар импорттық-экспорттық бағыттарда көшбасшы болды
Қазақстандық тасымалдаушылардың импорттық-экспорттық тасымалдардағы үлесін 54%-ға дейін ұлғайту маңызды жетістік болды.

Қазақстан сапалы қоймалардың жалпы ауданы бойынша Беларусьтен озып кетті
2024 жылдың IV тоқсанынан 2025 жылдың І тоқсанына дейінгі кезең үшін РФ-мен көршілес елдерде қоймалық жылжымайтын мүліктің 408 000 ш.м. пайдалануға енгізілді, олардың 86% Өзбекстанға және Қазақстанға тиесілі болды.

ЕҚДБ 2025 жылы Қазақстанның ЖІӨ өсу болжамын нашарлатты
Еуропалық қайта құру және даму банкі (ЕҚДБ) Қазақстанның ЖІӨ өсу болжамын 2025 жылы 4,9%-ға нашарлатты, 2026 жылға болжам 4,5% құрайды.

Қазақстан РФ-на тоқыманы экспорттайды және киімді импорттайды: өсу үш есе дерлік
Қазақстан 2025 жылдың І тоқсанында 2024 жылғы ұқсас кезеңге қарағанда Ресейге үш есе көп тоқыманы экспорттады, бұны Республиканың Ұлттық экономика бюросының деректері куәландырады.

Қазақстан Ауғанстан экономикасына инвестиция салуды жоспарлап отыр
Қазақстан Ауғанстанның көлік инфрақұрылымын дамытуға қомақты қаражат салуға дайын екенін білдірді. Жоба Герат арқылы Торгундидің солтүстік қаласынан елдің оңтүстігіндегі Спин-Болдакқа дейін теміржол бағытын салуды көздейді.

2025 жылғы қаңтар-ақпанда Қазақстан арқылы электрониканы ауыстырып тиеу айтарлықтай өсті
Бұл ретте, осы санаттағы тауарлардың көпшілігі Қазақстанда мүлдем шығарылмайды немесе шағын көлемде өндіріледі. Яғни, электротехниканың едәуір көлемі елге одан әрі қайта экспорттау үшін әкелінеді.

Ресей Қазақстан арқылы мұнай мен газ транзитін ұлғайтуды жоспарлауда
Ресейлік мамандардың қатысуымен Қазақстанда Көкшетау, Семей және Өскемен қалаларында үш көмір ЖЭО салынады және Екібастұз ГРЭС-2 екі энергоблокты қайта жөндеуден өткізеді.

Қазақстан Ақтау портының су аймағын тереңдетіп, оның инфрақұрылымын кеңейтуде
2024 жылы Ақтау портында өңделген контейнерлердің көлемі 54 923 TEU құрады, бұл 2023 жылғы көрсеткіштерден үш еседен астам артық. Мұндай өсу цифрландырудың төмен деңгейін және көлік желісінің жеткіліксіз дамуын қоса алғанда, инфрақұрылым проблемаларын анықтады.

Қазақстанда жүк тасымалы бірінші тоқсанда 14% өсті
Қазақстан темір жолдары 2025 жылғы қаңтар–наурызда 14,9% артық жүк тасымалдады. Автомобиль көлігімен жүк тасымалдау 7,8%.

Қазақстан табыс деңгейі жоғары экономикалар тобына кіруі мүмкін
Бүгінгі күні Қазақстан табысы орташадан жоғары мемлекеттер санатына жатады (жылына жан басына шаққанда $4,5–14 мың.

Қазақстан порттарына қауіпті жүктерді әкелу ережелеріне өзгерістер енгізілді
Қазақстанның теңіз порттарын пайдалану қағидаларына қауіпті жүктерді қабылдау мен әкелуге қатысты өзгерістер енгізілді. Сонымен қатар, қауіпті жүктердің тізімі де толықтырылды. Көлік министрінің тиісті бұйрығы күшіне енді.

Ресей мен Қазақстан арасында жүктерді жеткізуге сұраныс 5 %-ға төмендеді
Ресей мен Қазақстан арасындағы жүктерді жеткізуге сұраныс қаңтар-ақпан айларында, экспорттың азаюына және жүктерді ресімдеудегі туындайтын қиыншылықтарға байланысты жылдық мәнде 5%-ға төмендеді.

Қазақстан мен Әзірбайжан арасындағы тауар айналымы 2024 жылы 1,5 есе өсті
Әзірбайжан өнімінің Қазақстанға экспорты өткен жылы $337,3 млн (56,4% - ға өсті), қазақстандық тауарлардың Әзірбайжанға импорты - $133,1 млн (35,1% - ға өсті) жетті.

2025 жылғы қаңтар-ақпанда Қазақстанның ЖІӨ өсімі 5,4%-ға құрады
Өнеркәсіптік өндіріс көлемі 5,7%-ға өсті. Өңдеу өнеркәсібінде көрсеткіш 8,9%-ды құрады.

Қазақстанда теміржол тарифтері 16%-ға өсті
Бүгінгі таңда Қазақстанның теміржол тарифтері, ҚТЖ деректері бойынша, ТМД елдері арасында ең төмен болып қала береді.

Ресей 2024 жылы импорт бойынша Қазақстанның негізгі сауда серіктесі болды
Қазақстанға импорт бойынша 25,3% үлеспен Қытай екінші орында тұр. Одан кейін 4,7% және 3,8% үлестерімен Германия мен АҚШ.

Қытай Қазақстанда логистикалық хаб құрылысына инвестиция салуда
Қытайдағы Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданының (ШҰАА) билігі Қазақстан аумағында көлік-логистикалық хаб құрылысына 1 млрд. юань (140 млн. долларға жуық) инвестиция салады деп хабарлайды «Қазақстан темір жолдары».

Қазақстанның баяулап бара жатқан экономикасы өсім нүктелерін іздейді
Қазақстан басшысы экономиканың жай-күйін жақсарту жөніндегі шешімдерді іздестіруде өнеркәсіпте, көлікте және логистикада, IT-секторда, АӨК және басқа да салаларда жақын көршілермен (Орталық Азия және ЕАЭО елдері) ынтымақтастықтың жаңа деңгейіне көшуді ұсынды.

Ресей мен Қазақстан шекарасындағы өткізу пункттерінің жабылуы жылы мерзімге ауыстырылды
Ресей мен Қазақстан шекарасындағы 2025 жылғы 1 ақпаннан бастап Қазақстан тарапынан қайта құру жүргізу үшін жабылуы жоспарланған «Орск/Әлімбет» және «Маштаково/Сырым» автомобиль өткізу пункттері шектеулі режимде жұмысын жалғастырады.

Түркі мемлекеттерінде автокөлікті қолдаудың жаңа қауымдастығы құрылды
OTS-URTA операциялық шығындарды азайтуға, сауда кедергілерін жоюға және аймақтық автомобиль көлігі қауымдастықтары арасындағы ынтымақтастықты ынталандыруға назар аударады.