2001 жылы халықаралық логистика саласындағы кәсіпқой пікірлестер командасы Лондонда ірі тұрақты бизнеске айналатын компания құрды.

Ең басынан бастап компания қызметінің негізіне уақыт өте келе TELS GLOBAL корпоративтік мәдениетін қалыптастырған жұмыстың жоғары стандарттары қаланды.

«Бірігу – бұл бастама.
Бірге қалу - ілгерілеу.
Бірге жұмыс істеу - табыс»
Генри Форд
1863 - 1947

TELS GLOBAL-
да жұмыс істеудің
мүмкіндіктері мен артықшылықтары

Компанияның ауқымы мен беделі 

Біз көптеген жылдар бойы әлемге әйгілі Клиенттер сенетін компанияда жұмыс ұсынамыз. 

Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік біздің бизнесіміздің барлық аспектілеріне берік біріктірілген. ESG қағидаттарындағы орнықты даму тұрақты түрде аудиттің табысты өтуімен және ESG-рейтингтердегі жағдаймен расталады.

Human Capital Management

Персоналды басқару саясаты тиімді жұмыс ортасын, күшті корпоративтік мәдениетті құруға және Компанияның бәсекелестік артықшылығын қамтамасыз ететін кәсіпқойлар командасын қалыптастыруға бағытталған.

TELS GLOBAL-да Human Capital Management персоналды басқару жүйесі қолданылады, соның арқасында компания қызметкерлерді табысты тартады және дамытады, қызметкерлердің географиялық ұтқырлығын қамтамасыз етеді және жаңа нарықтарды игеру және жаңа кеңселерді ашу кезінде олардың құзыреттерін арттырады, стратегиялық жобаларды іске асыруға, кәсіби құзыреттілікті арттыруға және шеберлікке ие болуға баса назар аудара отырып, тік мансаптан көлденең мансапқа бағдарды өзгертеді.

Кәсіби өзін-өзі іске асыру және үздіксіз даму 

TELS GLOBAL-да жұмыс істеу - бұл жоғары білікті мамандар тобында қойылған мақсаттарға қол жеткізе отырып және озық жұмыс технологияларын қолдана отырып, бірегей тәжірибе алу мүмкіндігі. 

Тәжірибелі кураторлар мен сарапшылардың, корпоративтік Оқу орталығы мен Экспедитор мектебінің арқасында TG қызметкерлері компанияда жұмыс істеген алғашқы күннен бастап дамиды, сыртқы тренингтерге, кәсіби конференциялар мен семинарларға қатысады, өзін-өзі дамытуға арналған қорлардың бай базасын пайдаланады.

Іскерлік мансапты басқару 

Компанияда «Халықаралық жүк тасымалдары жөніндегі маман» тақырыбы бойынша корпоративтік оқыту бағдарламасымен жаңа қызметкерлерді бейімдеу жүйесі тиімді жұмыс істейді.

Қызметкерлердің кәсіби және мансаптық даму стратегиясы іске асырылды. «Кадрлық қор» бағдарламасы басқарушылық позицияларға ішкі кадр қорының болуын қамтамасыз етеді және мансаптық сатымен жылжуға ықпал етеді. Меншікті Корпоративтік оқыту орталығы мен Қызметкерлерді кешенді бағалау жүйесі персоналдың құзыреттілігінің тұрақты жоғары деңгейін қолдайды. Компанияда қабылданған мамандар сыныптары жүйесі лауазым шеңберінде өсу үшін мүмкіндіктер жасайды және әрбір лауазымдық позицияда бәсекелестік сыйақыны қамтамасыз етеді. 

Халықаралық ұтқырлық 

Шетелдік бизнес-әріптестермен күнделікті іскерлік өзара іс-қимыл, шетелдік іссапарлар және басқа елдерде TELS GLOBAL бизнес-бірліктерінде мансапты дамыту мүмкіндігі - кәсіби және мансаптық өсу үшін тамаша жағдайлар. 

Қосымша жеңілдіктер мен өтемақыла

  •  Гибридтік жұмыс форматының мүмкіндігі (кеңсе/қашықтан).
  •   Туған күні демалыс күн
  •   Әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік қолдау
  •   Тұрақты корпоративтік іс-шаралар, туристік слеттер, жорықтар.

TELS GLOBAL командасына
қалай қосылуға болады

Біздің командаға кіру үшін сілтеме бойынша өтіп, өзекті бос жұмыс орындарына жауап беріңіз: https://kz.telsglobal.kz/career/_jobs/




Сұрақтар және жауаптар

Іріктеу және бос жұмыс орындары туралы жиі сұрақтар 

  • Әдетте ашық бос жұмыс орнына іріктеу қалай жүргізіледі? 

    Әдетте әрбір кандидат әңгімелесудің бірнеше кезеңінен өтеді. Бос орындар талаптарына байланысты шет тілін білуге компания қызметкерлерінің бірімен тілдік сұхбат ұйымдастырылуы мүмкін. 

  • Компанияда жаңа қызметкердің бейімделуі қалай өтеді? 

    Компанияда «жұмсақ» бейімделу бағдарламасы жұмыс істейді: 

    - жұмыстың бірінші күнінен бастап әр бастаушының жеке бейімделу жоспары бар. Онда компаниядағы жұмыстың бастапқы кезеңінде орындалатын барлық қажетті оқу іс-шаралары мен міндеттері сипатталған. 

    - сынақ мерзімінде қызметкерге оқытатын, көмектесетін, орындалған тапсырмалар бойынша кері байланыс беретін куратор тағайындалды. Куратор тәжірибені жеткізе алатын және жаңадан бастаушының ұжымға сәтті енуіне, сондай-ақ олардың жеке жұмыс жоспарын орындауға көмектесетін ең тәжірибелі қызметкерлердің арасынан анықталады.