TELS GLOBAL компаниялар тобының менеджмент жүйесі

TELS GLOBAL компаниясының жоғары жұмыс стандарттары халықаралық сертификаттармен расталады:

  • сапа менеджменті жүйесі - ISO 9001:2015

  • экологиялық менеджмент жүйелері -ISO 14001:2015

  • Еуропалық химиялық кеңес (CEFIC) - SQAS.

  • ISO 27001:2013 ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелері

  • ISO 28000 жеткізу тізбегінің қауіпсіздігін басқару жүйесі

Құрылған сәттен бастап TELS GLOBAL басшылығы ұсынылатын қызметтердің ең жоғары сапасы, Тапсырыс берушілердің талаптарын барынша орындау және күту, сондай-ақ қоршаған ортаға ұқыпты қарау компания философиясының негізі болып табылатынын анықтады.

TELS GLOBAL заявляет о своем стремлении развивать и совершенствовать существующую систему менеджмента, соответствующую требованиям международных стандартов.

ISO 9001 сапа менеджментінің жүйесі

Бүгінгі жағдайда сапа менеджменті жүйесінің болуы TELS GLOBAL компаниясының өз міндеттемелерін орындау және бүкіл әлем бойынша Тапсырыс берушілердің жүктерін уақтылы және сенімді жеткізуді қамтамасыз ету қабілетіне сенім факторларының бірі болып табылады.

Біздің стратегиямыз:

  • тапсырыс берушіні терең түсіну, олардың үміттерін толығымен қанағаттандыру, қажеттіліктерді олар үшін ең жақсы жолмен қанағаттандыру;
  • меншікті фирмаішілік стандарттар мен сапалы қызмет көрсету стандарттарын құру арқылы көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту;
  • қолданыстағы мақсатты нарықтарды сақтай отырып және жаңа перспективалы нарықтарды дамыта отырып, компанияның көлік және экспедициялық қызметтер нарығында қатысуын арттыру;
  • ашықтыққа, ынтымақтастыққа және өзара сыйластыққа негізделген жеткізушілермен серіктестікті дамыту және нығайту
  • компанияның экономикалық жағдайын жақсарту, оның ішінде жеткізілім тізбегінің өзі басқаратын бөлігіне тәуекелге бағытталған тәсілді енгізу арқылы;
  • жақсарту және олармен тиімді жұмыс істеу үшін аймақтарды уақтылы анықтауға ықпал ететін серіктестік және ашық қарым-қатынасты сақтай отырып, компанияның барлық қызметкерлері үшін қолайлы және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау.

Компания өзінің алғашқы ISO 9001-2000талаптарына сәйкестік сертификатын 2005 жылы алды. 2017 жылдан бастап компания ISO 9001:2015 сапа менеджментінің жаңа халықаралық стандарты бойынша сертификаттаудан өтеді.

Біздің негізгі қағидаттар

  • Клиентке бағдарлану. Клиент әрқашан дұрыс және ол біздің әл-ауқатымыз бен дамуымыздың негізгі көзі болып табылады.
  • Серіктестік. Серіктестермен қарым-қатынас біздің тарапымыздан ашықтыққа, шыншылдыққа, сыйластыққа, құзыреттілік пен адалдыққа негізделген.
  • Сенімділік. Біз тапсырыс берушілер бізге сеніп тапсырған жүктердің сақталуына және жеткізушілер алдындағы міндеттемелердің орындалуына жауаптымыз.
  • Бәсекеге қабілеттілік. Біз өз қызметімізде қызметтерді өндірудің заманауи технологиялары мен басқару әдістерін қолдана отырып, уақытпен бірге қарыштаймыз.
  • Сапа. Біз көрсететін қызметтердің сапасы тапсырыс берушілердің нақты қажеттіліктерін барынша қанағаттандыруы және болжауы тиіс.
  • Тиімділік. Біз компанияның қолданыстағы менеджмент жүйелері мен бизнес-процестерін үнемі жетілдіріп, оңтайландыру арқылы қажетті нәтижеге қол жеткізуге тырысамыз.
  • Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік Біз компанияның күнделікті қызметінде орнықты даму қағидаттарын сақтау арқылы өз мақсаттарымыз бен міндеттерімізді іске асыруға ұмтыламыз, оның ішінде мынадай бағыттар: қоршаған орта, еңбек және адам құқықтары, бизнес-этика, тұрақты сатып алу.

Экологиялық менеджмент жүйелері 14001

TELS GLOBAL-да ISO 14001 экологиялық менеджмент жүйесін құру және қолдау компанияның қоғам алдында қосымша міндеттемелер қабылдайтынының және қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму ісіне үлес қосуға ұмтылатынының тағы бір дәлелі болып табылады.

Компанияның қоршаған ортаны қорғау және сақтау саласындағы негізгі ниеттері:

1) Тасымалдаудың экологиялық құрамдас бөлігін ескере отырып, қоршаған ортаны қорғау және сақтау, қолайсыз әсерді барынша азайту:

  • Клиентке көліктің баламалы түрлерін ұсына отырып, тек автомобиль көлігімен ғана емес басқамен де тасымалдауды ұйымдастыру
  • экологиялық нормаларға сәйкес келетін көлік құралдарын тарту көлемін ЕУРО 5-тен төмен емес ұлғайту;
  • қауіпті жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік шараларын күшейту.
2) Кеңсе қызметі нәтижесінде табиғи ресурстарды тұтынуды қысқарту:

  • су және энергия ресурстарын пайдалануды оңтайландыру;
  • кеңсе техникасын пайдалануды ұтымды ету;
  • қағаз құжат айналымын азайту;
  • тұрмыстық қалдықтарды азайту;
  • ықтимал қауіпті қалдықтарды сауатты кәдеге жарату.
3) Компания өз серіктестеріне үлкен мән береді және жоғары бағалайды, олар қызмет көрсету кезінде қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсерін де біледі.
Мердігерлерді тарту кезінде біз әрқашан мердігердің көлік паркінің экологиялық құрамдас бөлігін ескереміз және ақылды таңдау жасаймыз, осылайша экологиялық қауіпсіздікті арттырамыз, осы саясатты алға жылжытамыз және жеткізушілерімізде экологиялық мақсаттарды жүзеге асыруға ықпал етеміз:

  • шу деңгейін төмендету;
  • зиянды заттардың шығарылу деңгейін төмендету;
  • қалдықтарды тиімді басқару.
Біз Компанияның экологиялық қызметі саласындағы ашықтықты сақтаймыз.

4) Қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау қағидаттарына бейілділігін жеке мысалмен көрсете отырып, экологиялық құрамдас бөлікті жақсартуға бағытталған бірлескен іс-шаралар мен тұрақты оқытуларды ұйымдастыру арқылы қызметкерлердің қоршаған ортаға ұқыпты қарауын қалыптастыруға ықпал етуге міндетті.

5) Қоршаған ортаға және адам денсаулығына ықтимал қауіпті әсердің алдын алуға бағытталған іс-қимылдарды сөзсіз басымдыққа қоюға міндетті.

2007-2008 ж.ж. аралығында компанияның сапа менеджменті жүйесіне ISO 14001-2004 талаптарына сәйкес келетін экологиялық менеджмент жүйесі біріктірілді. 2017 жылдан бастап компания ISO 14001:2015 талаптарына сәйкес экологиялық менеджмент жүйесінің жаңа халықаралық стандарты бойынша сертификаттаудан өтеді.

<

ISO 27001 ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелері

ISO/IEC 27001 стандарты маңызды ақпаратты басқару мен қорғаудың негізгі және тиімді құралдарының бірі болып табылады. Стандарт ұйымның қолданыстағы бизнес тәуекелдері контекстінде ақпараттық қауіпсіздік менеджментінің құжатталған жүйесін әзірлеуге, енгізуге, жұмыс істеуге, мониторингке, талдауға, қолдауға және жетілдіруге қойылатын талаптарды белгілейді. Ақпараттық қауіпсіздік менеджменті жүйесінің (АҚМЖ) объектілері барлық ақпараттық активтер болып табылады: қағаз және электрондық құжаттар, компьютерлер, ақпараттық жүйелер, желілер, ақпаратты сақтайтын және өңдейтін персонал.

2019 жылғы 17 қазанда компания Ақпараттық қауіпсіздік менеджменті жүйесінің ISO 27001:2013 халықаралық ақпараттық қауіпсіздік стандартына сәйкестігіне сертификаттаудан сәтті өтті. Аудитті TÜV (Германия) Сертификаттау органы жүргізді.

ISO/IEC 27001 стандартына сәйкестікті сертификаттау біздің іскер серіктестеріміз бен Клиенттерімізге TELS GLOBAL-да ақпараттық қауіпсіздікті тиімді басқару және олардың коммерциялық ақпараты сенімді қорғаумен жолға қойылғанын дәлелдейді.

ISO 28000 жеткізу тізбегінің қауіпсіздігін басқару жүйесі

2022 жылдың желтоқсанында TELS GLOBAL жеткізу тізбегінің қауіпсіздігінің жоғары деңгейін растайтын ISO 28000 сертификатын алды.

Жеткізу тізбегінің қауіпсіздігін басқару жүйесі жеткізу тізбегінің қауіпсіздігін құру, енгізу, талдау және оңтайландыру кезінде бизнес тәуекелдерімен жұмыс істеуге негізделген жалпы басқару жүйесінің бөлігі болып табылады. ISO 28000 - жеткізу тізбегінің қауіпсіздігін басқару жүйесіне қойылатын талаптарды қамтитын халықаралық стандарт.