Әлемдегі ірі порттардың кептелісі 18 айлық ең жоғары деңгейге жетті, зәкірде тұұрған кемелердің 60%-ы Азияда орналасқан, деп хабарлады Linerlytica. Маусым айының ортасындағы жағдай бойынша тұрақта жалпы сыйымдылығы 2,4 миллион TEU асатын кемелер тұрған.
Хуситтердің кемелерді шабуылдауына байланысты Қызыл теңізге кірмеу үшін тасымалдаушылар Африканың айналасындағы ұзағырақ бағдарларды таңдайды, осыған байланысты кемелер ірі тасымалдау орталықтарында бір уақытта үлкен көлемдегі жүктерді түсіреді.
Drewry мәліметтері бойынша, мысалы, Сингапурда қаңтар мен мамыр аралығында жүктерді жөнелтудің орташа көлемі 22% - ға өсті. Контейнертасығыштың айлаққа тоқтауын күтудің орташа уақыты екі-үш күнді құрады, деп хабарлады мамыр айының соңында Сингапур теңіз және порт басқармасы (MPA), ал Linerlytica және Portcast контейнерлерді қадағалау сервистері кешігулер бір аптаға дейін болуы мүмкін деп мәлімдеді. (Бұрын айлаққа тоқтау бір тәуліктен аз уақытты алатын).
Linerlytica мәліметтері бойынша, малайзиялық Кланг және Танджунг-Пелепас порттарында жүктеме артты. Күту уақыты қытайлық порттарда да өсті, ең ұзақ кідірістер Шанхай мен Циндаода байқалады.
Сингапурдың теңіз порттары басқармасы ұзақ күту мәселесін шешу үшін ескі айлақтар мен верфьтерді қайта ашты.
Дереккөз: reuters.com