ЕО мен Қытай арасындағы темір жол тасымалында айтарлықтай құлдырау

Eurasian Rail Alliance Index мәліметінше, өткен жылы Қытайдан Польшаға 117,6 мың TEU тасымалданған, бұл өткен жылмен салыстырғанда 34,11% -ға кем. Германияда бұдан да едәуір құлдырау байқалды - қысқару 80% құрады (13 мыңнан кем тасымалданды) ЖФЭ).

Еуроодақтың Ресей мен Беларуське қарсы санкциялары шығыс шекарада, әсіресе Қытай мен Еуропаға жүктерді ауыстырып тиеу үшін негізгі көлік торабы болған Тересполь/Брест шекаралық өткелінде сауданы қиындатты.

Еуропалық комиссия Еуропа мен Орталық Азияны қосатын халықаралық Транскаспий көлік дәлізін дамытуға Ресей мен Беларусь арқылы өтетін көлік дәліздеріне балама ретінде еуропалық және халықаралық қаржы институттарының инвестициялары туралы жариялады. ЕО-Орталық Азия көлігіне арналған Global Gateway инвесторлар форумы 31 қаңтарда аяқталды, онда Еурокомиссия халықаралық қоғамдастықтан Транскаспий көлік дәлізін құру үшін 10 млрд еуроға міндеттемелер жинады, бұл жобаның таяу айларда басталуына мүмкіндік береді, деп Deutsche Welle өз сайтында жазады.

Бұл ретте ҚХР 2024 жылы Германияның 2016 жылдан бері ұдайы иеленіп келе жатқан басты сауда серіктесі мәртебесінен айырлуы мүмкін. Германияның Germany Trade & Invest (GTAI) үкіметтік сыртқы сауда агенттігінің сарапшылары осындай болжам жасады. АҚШ-пен сауда өткен жылы біркелкі өсті, ал Қытаймен - едәуір қысқарып, қытай тауарларының импорты бірден 19% -ға немесе шамамен 36 млрд еуроға төмендеді.

Дереккөздер: trans.info, dw.com